handbolls träning <3333:)

Hejsan!, förlåt för jag  inte skrev har varit väldigt upptagen:( Men nu fick jag lite tid innan min träning jag skulle bara säga att:Idag hade vi musik prov om The Beatles, det gick ganska bra, vi skulle kunna två sidor men jag missa bara en fråga :)Idag är det ju onsdag och som vanligt hade vi alla roliga ämnen som slöjd o det.Jag e snart klar med min pall, nästa lektion blir jag nog klar.Innan musik proven tog jag o Bella kort på mobilen o vi blev skit snygga.....Leila hade köpt kokos bollar och mums mums så jag fick lite av henne.Men annars har allt vart kul,ska till träningen som vanligt det är ju onsdag,ha det så kul som jag:)Jag kanske lägger ut lite bilder sen :) /Stasa<333Puss&Kram,Saknar dig MIMMI <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0